12 جولای

اقدامات بعد از ایمپلنت

اقدامات بعد از ایمپلنت که توسط دندانپزشک خوب به فرد توصیه می شود را برای کسب نتایج مطلوب و سرعت بخشیدن روند بهبودی باید رعایت نمود.

ایمپلنت ها جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته می باشد ، از دست دادن یک یا چند دندان تاثیر زیادی بر روی چهره دارد شما عزیزان با استفاده از ایمپلنت دندان می توانید اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را همچنین توانایی جویدن طبیعی و ، زیبایی لبخند گذشته ی خود را باز گردانید.

اقدامات بعد از ایمپلنت

اقدامات بعد از ایمپلنت  چیست ؟

• داشتن درد بعد از کاشت ایمپلنت دندان امری اجتناب ناپذیر است و جای نگرانی ندارد با مسکن که دندانپزشک تجویز می کند قابل تسکین خواهد بود.
  • برای کاهش ورم بعد از ایمپلنت به طور مداوم از کمپرس سرد در محل درمان شده استفاده نمایید که در دو روز اول می تواند تورم شما را کاهش دهد.
  • برای این که زود تر بهبود یابید داشتن استراحت بعد از ایمپلنت الزامی است ، پس از جراحی ایمپلنت در سکوت دراز بکشید و سر خود را بالاتر از حد معمول خود قرار دهید.
  • برای پیشگیری از سرگیجه به آرامی از وضعیتی که دارید به وضعیتی دیگر حرکت کنید، مثلا اگر قصد بلند شدن دارید با آرامش بلند شوید.
  • برای این که بعد از انجام جراحی ایمپلنت احساس درد نداشته باشید قبل از رفع بی حسی، از دارو های ضد درد یا ضد درد غیر آسپرینی استفاده نمایید.
  • از انجام ورزش بعد از ایمپلنت دندان تا مدتی که دندانپزشک توصیه می کند خودداری نمایید.
  • اگر نظافت دهان و دندان را سالیان سال رعایت کنید کاشت ایمپلنت دائمی خواهد بود پس در حفظ سلامتی دهان و دندان خود دقت نمایید.
  • زمان کشیدن بخیه ایمپلنت بعد از یک هفته می باشد که در زمانی که دندانپزشک توصیه می کند مراجعه نمایید.

بعد از ایمپلنت چه بخوریم ؟

1. برای اینکه کاشت ایمپلنت دندان دارای نتایج مطلوبی باشد باید بیمار بعد از قرار گرفتن ایمپلنت در دهان تا مدتی بهتر است مواردی را رعایت کند.
  2. بیمار بعد از کاشت ایمپلنت دندان به راحتی قادر خواهد بود مایعات میل کند، اما برای خوردن غذا باید اثر بی حسی از بین رفته باشد.
  3. از نوشیدن قهوه، چای در سه روز اول بعد از ایمپلنت دندان که باعث تغییر رنگ دندان خواهد شد خودداری نمایید.
  4. بعد از انجام جراحی ایمپلنت تا مدتی از غذاهای نرم که فشاری به سطح دندان وارد نمی کند، استفاده کنید.

ایمپلنت دندان – لمینت دندان – بلیچینگ دندان

به این مقاله امتیاز بدهید